wtorek, 18 stycznia 2011

Metamorfoza Callie.Stardoll!

Co tu dużo mówić... spodobał mi się pomysł stardoll.ocom więc też zrobiłam metamorfozę Callie.Stardoll. Efekty możecie oglądać tutaj:

TWARZ:

PRZED: Jest brzydko. Tylko tyle powiem. Włosy są źle naciągniete, za dużo tych błyskotek i ohydny makijaż za dużu pudru. Wygląda jak własna babcia <bez obrazy dla wszystkich super babć ;)>;>
1/10
PO: Ładne włosy, idealne do tego pięknego stroika;) Ładny delikatny maijaż...
15/10

UBRANIE:

PRZED: Tak samo jak z twarzą też jest ohydnie. Nawet gorzej.;P Ta sukienka jak dla mnie jest fuuuj;>
I te buty! Znów za dużo błyskotek. Kobieta chyba nie zna umiaru...Te korale!
1/10

PO: Może nie jest świetnie< bo ma badziewne rzeczy w szafie;P> Ale na pewno glamour. Butow nie mogłam innych ubrac ponieważ nie chciała mi się wczytać szafa;P Dla mnie jest śliczne ale nie wystrzałowe!;P
10/10





P.S 
Nie zastanawia was to dlaczego callie.Stardoll ma bluzkę LE za 0sd!!!???
A i mam nadzieję że za ta krytyczną metamorfozę nie zgłosicie mnie do admina;P A i jeśli też chcecie metamorfozę napiszcie pod tym postem lub w KG. Tylko podajcie swój nick na stardoll!


PRZYPOMINAM O KONKURSIE FILKI_MUSIC!!!!

3 komentarze:

reject pisze...

Świetna metamorfoza, nie będę zgłaszała do admina za to, że chciałaś ją upiększyć. Ja może na jakimś swoim blogu też jej zrobię metamorfozę, bo kiedyś próbowałam. Albo Gosi_Stardoll, ona ma jeden styl, nigdy nie zmienia ubrań albo twarzy. A Callie.Stardoll to chociaż raz zmieniła strój z tej ohydnej kurteczki i całej reszty, na tę tak samo ohydną kurteczkę :/
P.S. W TAMTYM KONKURSIE TRZEBA ZROBIĆ STYLIZACJĘ W STARPLAZIE??

Jaka-jestem

olciak ;* pisze...

W tym n pracę musisz np. ubrać swoją lalkę w starplazie lub jak chcesz i wklieić na jakies wiosenne lub zimowe tło;)

Krzesuuo pisze...

a mam pyt. Czy to normalne oceniać metamorfozę zrobioną przez sb? Przecież wiadomo że bd na max :D